Menu
Your Cart

Asetek Pagani Huayra R pedalen

Asetek Pagani Huayra R pedalen
Asetek Pagani Huayra R pedalen
Asetek Pagani Huayra R pedalen
Asetek Pagani Huayra R pedalen
Asetek Pagani Huayra R pedalen
Asetek Pagani Huayra R pedalen
Asetek Pagani Huayra R pedalen
Asetek Pagani Huayra R pedalen
Asetek Pagani Huayra R pedalen
Asetek Pagani Huayra R pedalen
Asetek Pagani Huayra R pedalen
Asetek Pagani Huayra R pedalen
Asetek Pagani Huayra R pedalen
Asetek Pagani Huayra R pedalen
Gratis verzending
Asetek Pagani Huayra R pedalen
Asetek Pagani Huayra R pedalen
Asetek Pagani Huayra R pedalen
Asetek Pagani Huayra R pedalen
Asetek Pagani Huayra R pedalen
Asetek Pagani Huayra R pedalen
Asetek Pagani Huayra R pedalen
Asetek Pagani Huayra R pedalen
Asetek Pagani Huayra R pedalen
Asetek Pagani Huayra R pedalen
Asetek Pagani Huayra R pedalen
Asetek Pagani Huayra R pedalen
Asetek Pagani Huayra R pedalen
Asetek Pagani Huayra R pedalen
Asetek Pagani Huayra R pedalen

Het Pagani Huayra R Sim Racing Pedal Set is tot leven gebracht door een unieke samenwerking tussen Asetek SimSports en Pagani Automobili. Gedreven door een gedeelde passie voor prestaties en innovatie, hebben Asetek SimSports en Pagani Automobili de handen ineengeslagen om u de meest intense ervaring te bieden die in de buurt komt van de adrenalinekick van het rijden in een Pagani Huayra R – een van de meest exclusieve en krachtige hypercars ter wereld.


GEKOMINEERDE SCHOONHEID EN PRESTATIES

De echte Pagani Huayra R Track Car is een ontwerp van grote schoonheid en prestaties. Hij beschikt over 850 pk en 750 Nm koppel in een lichaam van slechts 1.050 kg. Geproduceerd in slechts 30 eenheden met een basisprijs van 2,6 miljoen euro (exclusief belasting!), is dit zo exclusief als een supercar kan zijn. De pedaalarmen en voetplaten van de Pagani Huayra R Sim Racing Pedal Set zijn gebaseerd op het exacte ontwerp dat ook in de hypercar wordt gebruikt, met slechts enkele aanpassingen voor gebruik in simracen. Het meegeleverde elastomeer is ontworpen om het remgevoel van de Huayra R over te brengen, met behulp van het T.H.O.R.P.™-remsysteem (Twin Hydraulic Opposing Rapid Pistons) van Asetek SimSports. De hydraulische sim-racepedalen zijn direct klaar voor gebruik ('Plug’n’Play') met de Asetek SimSports RaceHub™-software, die speciaal is afgestemd op de Huayra R sim-racepedalen. RaceHub maakt snelle en eenvoudige aanpassing van de pedaalinstellingen mogelijk, evenals de configureerbare ARGB-verlichting. Asetek SimSports en Pagani Automobili: Hoogwaardige simraceproducten en exclusieve hypercars. Volgens ons: ideale partners.

We hebben de handen ineengeslagen om officieel gelicentieerde simraceproducten van Pagani te leveren, gebaseerd op de Pagani Huayra R. De reden? Gedeelde waarden en een oprechte liefde voor design, details en prestaties. Voordat de pedalen worden verzonden, worden ze in Denemarken geassembleerd en getest. Het is echt het toppunt van Italiaans design en Deense techniek in één. "Toen Asetek ons benaderde om gezamenlijk Pagani SimRacing-producten te ontwerpen en ontwikkelen, vonden we het een ideale samenwerking gezien de focus van Asetek op innovatie en hun uitgebreide mogelijkheden met software, hardware en mechanica." – Horacio Pagani, oprichter en hoofdontwerper van Pagani Automobili S.p.A. "Zolang ik me kan herinneren, ben ik altijd gefascineerd geweest door Pagani. De aandacht voor detail, de ontwerpen geïnspireerd door Horacio's toewijding aan kunst en wetenschap die hand in hand werken, gecombineerd met baanbrekende prestaties – in feite zijn alle waarden waar Pagani voor staat, persoonlijke waarden van mij." – André Sloth Eriksen, CEO en oprichter van Asetek.


DE VOORDELEN VAN EEN HARD REMPEDAAL

Een hard rempedaal stelt uw spiergeheugen in staat om tot in de perfectie te worden getraind. Het spiergeheugen vertelt uw spieren onbewust precies hoeveel druk moet worden uitgeoefend, terwijl uw bewuste geest zich kan concentreren op belangrijkere zaken tijdens de race. Uw spiergeheugen is niet ontworpen om zich een positie te herinneren. Probeer met gesloten ogen uw hand op te tillen en tien keer op rij dezelfde plek binnen 0,5 mm te bereiken, en u zult het begrijpen. 

Aan de andere kant kan uw spiergeheugen zich een druk zeer nauwkeurig herinneren, wat betekent dat u op een circuit telkens weer op dezelfde manier kunt remmen. Dit kan niet worden bereikt met een zacht pedaal – vooral niet bij trailbraking. Bovendien kunt u met een hard rempedaal later remmen. Stel je voor dat je een rempedaal hebt met 50 mm (gebruikelijk bij veel simracers) pedaalweg in vergelijking met een rempedaal met bijna geen pedaalweg. U rijdt met 300 km/u over een rechte lijn. Met het langslopende rempedaal duurt het fysiek ongeveer 1/10 seconde langer om de volledige remkracht te bereiken. Met het stijve rempedaal bereikt u direct de maximale remkracht. Als u drie harde remzones op een circuit hebt, verliest u 3/10 seconden per ronde.


HET T.H.O.R.P.™ SYSTEEM

Het T.H.O.R.P. (Twin Hydraulic Opposing Rapid Pistons) systeem is Asetek SimSports' hydraulische remcilinder, die u de ultieme ervaring biedt van het rijden in een echte raceauto. De remcilinder is uitgerust met een druksensor van automobielkwaliteit, waardoor het de meest authentieke remervaring in simracen biedt. De functionaliteit van het T.H.O.R.P.-systeem is gebaseerd op twee fasen – de zachte fase en de harde fase – net als in een echte raceauto.

DE ZACHTE FASE

Echte raceauto: Wanneer u druk uitoefent op het pedaal, zal het zich 10–20 mm bewegen (gemeten op de pedaalplaat), terwijl u druk opbouwt, terwijl de remklauwen naar de remschijven bewegen en de remblokken tegen de schijven duwen, en om het kleine beetje speling in alle mechanische onderdelen van het pedaalsysteem te compenseren, wat nodig is om vastlopen te voorkomen. T.H.O.R.P.-systeem: Omdat we in een simulator geen remschijf, remklauw en remblokken hebben, hebben we de slave-cilinder zo gemaakt dat deze dit nabootst. De slave-cilinder comprimeert een elastomeer, en net als in een echte raceauto zorgt het voor een pedaalweg van maximaal 20–25 mm, gemeten op de pedaalplaat. Wanneer de volledige pedaalweg is bereikt, raakt de slave-cilinder een mechanische stop, net zoals in een echte race, zoals hierboven beschreven. We leveren verschillende elastomeren om verschillende gevoelens van de "zachte fase" na te bootsen, maar de verschillende elastomeren veranderen de pedaalweg niet, alleen hoeveel kracht er nodig is om het pedaal volledig in te drukken en de harde fase te bereiken.

DE HARDE FASE

Echte raceauto: Wanneer hydraulische druk wordt opgebouwd, worden de remblokken stevig tegen de schijven gedrukt en wordt alle mechanische speling gecompenseerd. In deze fase drukt uw voet in wezen tegen een muur, omdat uw spieren nu rechtstreeks tegen de hydraulische krachten (de remvloeistof) werken. Omdat de vloeistof niet kan worden samengedrukt, voelt u dat het pedaal hard is. Wanneer een coureur klaagt over een "lang" of "zacht" pedaal, komt dat meestal doordat er lucht in het systeem zit, en omdat lucht WEL kan worden samengedrukt, voelt het pedaal zacht en lang aan. De monteurs ontluchten dan de remmen van de lucht, wat betekent dat er alleen nog vloeistof in het systeem zit, en het pedaal is weer hard na het doorlopen van de "zachte fase". T.H.O.R.P.-systeem: Wanneer het slave-systeem mechanisch wordt vergrendeld, heeft u 100% hetzelfde gevoel als in een raceauto, wanneer de remblokken volledig tegen de remschijf zijn gedrukt en uw spieren rechtstreeks tegen de hydraulische krachten werken. Dit wordt NIET gesimuleerd, dit is hetzelfde en identieke gevoel als in een raceauto, en u kunt het pedaal blijven indrukken tot een hydraulische druk van 100 bar, wat overeenkomt met 185 kg druk op de pedaalplaat – hetzelfde als in een echte F1-auto!


De software achter uw succes

RaceHub is onze centrale software voor het kalibreren en aanpassen van Asetek SimSports-producten aan uw exacte behoeften. Het aanpassen van uw hardware-instellingen is cruciaal om consistentie te bereiken bij elke prestatie. Daarom biedt RaceHub een uitgebreide lijst met functies die u helpen uw doelen in de simulator te bereiken. Kalibreer en pas moeiteloos uw gas-, rem- en koppelingspedaal aan binnen enkele seconden. Alle kalibraties en aanpassingen worden automatisch opgeslagen in ons EPROM (Erasable Programmable Read-Only Memory), wat u tijd bespaart voor toekomstige races. 


SPECIFICATIES

  • Afmetingen: Diepte, breedte en hoogte: 457 mm x 212 mm x 256 mm
  • Gewicht: 3 kg
  • Exquise, radicale en minimalistische industriële Deense vormgeving (Geregistreerd gemeenschapsmodel nr. 009148265-0001/0002/0003)
  • Verstelbare pedaalstops
  • Verstelbare reisinzellingen
  • Zwart geanodiseerde aluminium pedaalbasis, pedaalarmen en pedaalplaten, met CNC-gefreesde contrastoppervlakken.
  • Pedaalbasis met geïntegreerde hielsteun en RGB LED die in de RaceHub-software kan worden aangepast, gedimd of volledig uitgeschakeld
  • Verstelbare pedaalplaten die langs de x- en y-as kunnen worden verschoven
  • Kalibraties gemaakt in RaceHub worden automatisch opgeslagen in ons EPROM (Erasable Programmable Read-Only Memory). Dit betekent dat kalibraties (drukken, dode zones en meer) worden opgeslagen voor elke simulator/game (u moet de 0- en 100%-waarde in het spel instellen).
  • Slechts één USB-verbinding met de pc vanaf de pedaalbasis, ongeacht het gebruik van 2 of 3 pedalen
  • Elk pedaal kan worden gekalibreerd via de intuïtieve en gebruiksvriendelijke RaceHub-software
  • Bovenste en onderste dode zones van de pedalen kunnen worden ingesteld via de RaceHub-software
  • Alle verstelbare mechanische functies zijn standaard oranje gekleurd
  • Inhouse ontwikkelde elektronica met 16-bits resolutie en druksensor van automobielkwaliteit
  • Optioneel om gladde, sokvriendelijke pedaalplaten aan te schaffen
  • Eenvoudig een koppelingspedaal toe te voegen aan de gas- en remcombinatie
  • Ontworpen en getest voor 1.000.000 activeringen, wat elke racespecificatie overtreft
  • Het T.H.O.R.P. (Twin Hydraulic Opposing Rapid Pistons) gepatenteerde hydraulische remsysteem biedt u de ultieme ervaring van het rijden in een echte raceauto
  • Gegoten aluminium pedaalarm zonder speling met geïntegreerde duurzame kogellagers en bronzen bus op het scharnierpunt.
  • Druksensor van automobielkwaliteit
  • De speciaal ontworpen remcilinder beschikt over slanke CNC-gefreesde details, die het verfijnde totale uiterlijk veredelen.
  • Drie verwisselbare elastomeren voor aanpassing van de stijfheid, gecombineerd met een geïntegreerde fysieke stop en een expansiekamer om het perfecte raceautogevoel na te bootsen zonder het elastomeer te overbelasten
  • Handmatig instelbare eerste aanraakstijfheid om de perfecte afstand tussen remblok en remschijf na te bootsen
  • De druksensor meet 0-100 bar – getest om een herhaalde druk van 100 bar te weerstaan (barstdruk 130 bar)
  • 100 bar druk staat gelijk aan 180 kg kracht op de pedaalplaat
  • Hydraulische remcilinder gemaakt van gesmeed aluminium
  • Pedaalarm ontworpen voor 200 kg kracht en bestand tegen een barstdruk van tot wel 700 kg!
  • Gegoten aluminium pedaalarm zonder speling met geïntegreerde duurzame kogellagers en bronzen bus op het scharnierpunt.
  • 16-bits magnetische draadloze Hall TPS (Throttle Position Sensor) zonder mechanische slijtage en onderhoudsvrij
  • Aangepaste gasklepkrommen kunnen volledig worden aangepast in de RaceHub-software om de gasklepopening van een echte raceauto na te bootsen. Bijvoorbeeld een lineaire curve bij droge omstandigheden en een progressieve bij natte omstandigheden
  • Verstelbare pedaalstijfheid, pedaalslag en pedaalstop
  • Verwisselbare veer voor een grotere stap in pedaalstijfheid
  • Pedaalarm ontworpen voor 200 kg kracht en bestand tegen een barstdruk van tot wel 700 kg!

Schrijf een beoordeling

Opmerking: HTML is niet vertaald!
Slecht Goed
773,65€
Excl. BTW: 650,13€
  • Model: Pagani Huayra R
  • Gewicht: 7.00kg
  • Productcode: AS-40-090-0000001
  • Garantie (maanden): 24
  • Ges. levering (werkdagen): 10
Tags: Pagani , Huayra ,
We use cookies to help you get the most out of our website and to improve your user experience. If you do not want us to use cookies, you can delete or block them from your browser settings. Find more information about our Privacy Policy.